Przekaźnik świeć żarowych

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sebkuch
    Classic
    • 2011
    • 5

    Przekaźnik świeć żarowych

    LUKI, daj email na PW to Ci puszczę rozpiskę w pdf. Obudowa ( przód, tył i góra ) to jakieś 80-100 pln.
  • Bylek
    Classic
    • 2010
    • 1

    #2
    Przekaźnik świeć żarowych

    Witam

    Posiadam O2 1,9 tdi 105km 2006r. Gdzie w tym samochodzie znajduje się przekaźnik i sterownik świec żarowych.

    Komentarz

    • Marcello01
      Rider
      • 2009
      • 491
      • Octavia I (1U2)
      • AGP 1.9 SDI 68 KM

      #3
      Panowie gdzie on się znajduje w O1 ??
      https://www.facebook.com/tapicerekpranie

      Komentarz

      • mobi65
        Rider
        • 2009
        • 291

        #4
        Zamieszczone przez Marcello01
        Panowie gdzie on się znajduje w O1 ??
        nad pedalami

        Komentarz

        • Marcello01
          Rider
          • 2009
          • 491
          • Octavia I (1U2)
          • AGP 1.9 SDI 68 KM

          #5
          mobi65, orientujesz się czy może on być przyczyną tzw "kaszy" w przewodach paliwowych podczas mrozu ?? Co roku mam ten problem wymieniłem już wszystko a w mroźną pogodę mam problem z autem.
          https://www.facebook.com/tapicerekpranie

          Komentarz

          • robekcool
            RS
            • 2009
            • 2041
            • Octavia II (1Z3)
            • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Zamieszczone przez Marcello01
            mobi65, orientujesz się czy może on być przyczyną tzw "kaszy" w przewodach paliwowych podczas mrozu ?? Co roku mam ten problem wymieniłem już wszystko a w mroźną pogodę mam problem z autem.
            Paliwo jest przyczyną. Kwestia przy jakich temperaturach występuje i czy ma to wpływ na pracę silnika ?
            www.k-mot.pl
            Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
            Autoholowanie.
            Robert Kulma

            Komentarz

            • Marcello01
              Rider
              • 2009
              • 491
              • Octavia I (1U2)
              • AGP 1.9 SDI 68 KM

              #7
              robekcool, niestety nie paliwo mam wlane Lotos Dynamic i prz - 7 stopniach auto w trakcie jazdy zaczy na dymić na biało w przewodach jest kasza i powietrze pracuje na max 1200 obrotów i jedzie 40 km/h. Wystarczy postawić auto na około 5 minut i jade dalej normalenie ale tylko przez chwilę. Coś innego może być odpowiedzialne za takie anomalia ?? Sprawa powtarza się co roku. Wymieniałem: filtr,sprawdzałem świece, zmieniałem akumulator, czyściłem układ paliwowy.
              https://www.facebook.com/tapicerekpranie

              Komentarz

              • mobi65
                Rider
                • 2009
                • 291

                #8
                Zamieszczone przez Marcello01
                robekcool, niestety nie paliwo mam wlane Lotos Dynamic i prz - 7 stopniach auto w trakcie jazdy zaczy na dymić na biało w przewodach jest kasza i powietrze pracuje na max 1200 obrotów i jedzie 40 km/h. Wystarczy postawić auto na około 5 minut i jade dalej normalenie ale tylko przez chwilę. Coś innego może być odpowiedzialne za takie anomalia ?? Sprawa powtarza się co roku. Wymieniałem: filtr,sprawdzałem świece, zmieniałem akumulator, czyściłem układ paliwowy.
                ja bym sprawdzil wklad zbiornika czesto winny jest zaworek zwrotny w smoku ktury daje powietrzu dostac sie do paliwa idacego do pompy .Za kasze odpowiada raczej kiepskie paliwo ,ja bym sprubowal dolac troche benzyny do ropy.przekaznik nie ma zadnego wplywu na wystepujace anomalie z kasza

                Komentarz

                • aro333
                  Ambiente
                  • 2011
                  • 167
                  • Octavia III (5E3)
                  • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                  #9
                  Wiesz co, moze to glupie co napisze i ciezko to wytlumaczyc choc z punktu fizycznego to mozliwe. Kiedys czytalem, że w ktoryms modelu Passata byl problem z zamarzaniem ropy w przewodach paliwowych ale tylko podczas jazdy. Jakos byly tak poprowadzone ze podczas jazdy pęd powiertrza oziebial paliwo i robila sie kasza. Moze to to samo? Choć tam mowa byla o wiekszej minusowej temperaturze.

                  Komentarz

                  • robekcool
                    RS
                    • 2009
                    • 2041
                    • Octavia II (1Z3)
                    • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

                    #10
                    Marcello01, powietrze w paliwie jest przyczyną. Znajdź wadliwy element - pozbędziesz się problemu.
                    www.k-mot.pl
                    Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
                    Autoholowanie.
                    Robert Kulma

                    Komentarz

                    • Marcello01
                      Rider
                      • 2009
                      • 491
                      • Octavia I (1U2)
                      • AGP 1.9 SDI 68 KM

                      #11
                      robekcool, wystarczy że wyjadę na mróz przewody przy filtrze paliwa robią się białe
                      https://www.facebook.com/tapicerekpranie

                      Komentarz

                      Pracuję...